Ledig!

Blir glest mellan inläggen nu under sommaren märker jag. Men idag är jag iaf ledig efter att ha jobbat tre dagar sedan jag kom tillbaka från semestern. Skönt med lite udda lediga dagar mitt i veckan men tyvärr finns de ju bara eftersom det blir jobb i helgen istället. Men ändå skönt att vara ledig då inte så många andra är det! :) Dessutom är det ju faktiskt sol just nu och jag hoppas den stannar för nu har jag planterat om mina tomater i en stooor utekruka, får ta ett kort och sätta in sen. Jag har faktiskt pysslat rätt mycket med växter den senaste tiden, igår rensade Linn och jag hela landet från ogräs och sedan satte vi igång projektet "döda-sniglar" och det verkar ha fungerat för idag har jag bara sett några styckna vid sockerärtorna (favoriten). Men metoden var väl lite väl grym tyckte både jag å Linn.

Veronica och Micke har just varit här och fikat lite med lille Aston, han är så söt men lite busig (läs bitig) ;)

Nej, nu ska jag börja med middagen hade jag tänkt och sen SKA jag lägga upp lite semesterbilder idag.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Shit vad snabb du va på att åka fram o tillbaka, jag o Aston kom ju precis hem :P

2009-07-16 @ 17:05:56
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Åsa

Japp det är storLs lilla dotter:-) Underbara lilla varelse!

Ja på månadg låter tipptopp, jag har hållt på med tvätten hela dagen suck vill ha egen tvättmaskin nuuu. Slippa börja tvättpasset med att dra bort någon annans underkläder från torkrummet, tänk vilken dröm det vore!

Kram

2009-07-16 @ 19:10:27
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0