Semestertider!

Hej allahopa!
Nu är vi i Nye hos Mattias föräldrar och har det skönt! Vi kom hit i måndags och jag var tydligen lite förvirrad med dagarna redan då för jag tänkte se Morden i Midsomer men det var ju lite fel dag.. Men så blir det då det är semester!  :D

Igår var vi i Jönköping för att hälsa på M:s storebror med fru som just flyttat ihop i en fin lägenhet, väldigt fint hade de fått! Idag ska vi åka iväg och fika med M:s farmor och sedan tidigt imorgon bär det av mot deras stuga i Ostnäs utanför Mönsterås-det ska bli riktigt härligt!!! Det ska dessutom bli vaaaarmt imorgon så därför vill jag vara där tidigt så vi kan sola och bada, har ju inte badat ännu tyvärr och är riktigt sugen nu men M verkar inte vara lika peppad, kan bero på att han väljer skugga och jag sol.. hehe!!

Det har varit lite blandat väder men det har varit riktigt varmt hela tiden trots endel regn och moln, kan inte riktigt sova på kvällarna eftersom det ju i princip aldrig fläktar heller så det är alltid minst 24 grader inomhus... Suck! Jag vet att man inte ska klaga på värmen, men jag orkar inte med den dygnet runt!!!! Gahh! ;)

Jaja, nu ska vi snart åka och köpa födelsedagspresent åt M:s pappa Sören för både han och storebror Henrik fyller år idag så det ska vi fira i stugan i helgen-kuligt!! :D

Hoppas ni har det bra där ni nu är!!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Syster-yster

sen då?

2009-07-05 @ 13:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0