The Hills

Ja jag har tyvärr gått och blivit lite beroende. Jag har ju märkligt nog missat denna serie medans den gick och hörde ju talas om den men orkade inte följa en serie till. Såg dock några avsnitt förra veckan och blev fast så nu sitter jag i princip all min lediga tid och ser The Hills-maraton på Mtv:s hemsida.. Ooops! ;) Mattias tycker inte att det är lika roligt som jag tydligen... hehe!

Annars har jag mest jobbat och pysslat lite i trädgården, nu börjar morötterna växa till sig så det dröjer nog inte många dagar innan jag kan äta upp dem! :D Sockerärtorna har också kommit nu så igår åt jag några stycken-mycket godare än köpta pga allt slit såklart! ;)

Nu är jag ledig i tre hela dagar!!! Helt otroligt skönt känns det trots det ständiga regnet. Linn gick på semester idag så det kommer ju inte bli lika roligt på jobbet men jag får försöka tvinga Iza att jobba lite så jag får en lunchkompis! Ja, vi jobbar alla tre systrar på samma jobb.. hehe!

Jaja, Morden i midsomer ser jag också på flitiigt och jag får inte så dåligt samvete om jag sitter inne en hel dag och ser mina serier eftersom det bara öser ner regn ute - skönt!

Längtar till nästa vecka för då kommer både Ulrika och lille Kelvin till Umeå och sen någon dag senare kommer Mary som även hon emigrerat! Ska bli kul!!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Åsa

hehe det där lät ju som en fin kombo på ett sopset hihi. Åhh är det the hills maraton på mtv? Borde jag också se, har tappat massa avsnitt... men vad säger du om spencer då? är han inte alldelens uuuunderbar ironi

2009-07-24 @ 20:34:54
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Veronica

Planer för morgondagen? Fika på stan kanske? :)

2009-07-25 @ 09:57:35
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0