Bakbilder

Har just bakat havrekakor och en annan kaka står i ugnen - Mattias blivande favorit: Chocolatechip cookie i gjutjärnspanna, fast det blev i en pajform men nästan iaf! ;) Iza har just farit och jag klippte henne innan vi började baka.

Har redan hunnit lämna igen byxorna  som jag köpte igår (sorry Å.. hehe) och jag hittade även ett par som jag ville ha istället men de fanns inte i min storlek, både mindre och större fanns men det kanske kunde finnas ett par kvar uppe på Ersbodas Kappahl så imorgon blir det att bege sig dit efter jobbet!

Nu är det bara fem dagar kvar till semestern - Gud såå härligt!! Längtar verkligen, tycker jag förtjänar att vara ledig nu då allt i skolan är avslutat och jag ju faktiskt har 8 veckor kvar att jobba sen efteråt! Ibland är det faktiskt förbannat härligt med tidig semester! ;)

Lite bilder:



Först på en nyfriserad lillasyster



 



Sen bakning på hög nivå!



Och sist två hemlängtande hundar, de hade tydligen inte lika roligt!?!



Kommentarer
Postat av: Åsa

attans också.... där missade jag ett shoppingtillfälle med dig vännen :-P Men det går ju fler tåg hehe

det där såg gott ut, ät några kakor för mig med

2009-06-15 @ 19:12:56
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0