Bra eller Anus?!

Ja inte gick det Anus iaf! :D Wiiiiee!!!!

NU har jag klarat två hela år på utbildningen, något stolt!! Det trodde jag verkligen inte, och kanske fanns det även andra som tvivlade lite... ;) Ja ordentligt skönt känns det iaf och till hösten blir det (nästan) bara roligt eftersom det blir praktik!

Har sprungit runt hela dagen känns det som i mina fötter, köpte lite färska kryddor och satte ute i landet och idag skördade jag även de första rädisorna, fast de var små! Men blev tvungen eftersom det såg så trångt ut för dem, jag var inte lika duktig som Mary då jag sådde dem så jag strödde mest ut dem fastän det stod att de skulle sättas en cm från varandra, Fy på mig! ;) Marys sockerärtor håller iaf på att växa till sig men landet har blivit översvämmat med ogräs och jag fattar inte varför?! Alla de andras små plättar ser fina ut men i min växer det mesta.

Jaja, ikväll blir det grillning eftersom det äntligen är fint väder igen! :)
Vad hittar ni på då?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Klart du ska vara stoltast av alla vännen, du är såååå duktig och jag är så impad av dig.

Ja det var inte roligt kan jag lova:-( I morgon är det avslutning på VV sen är planen att hjälpa med flytten.... men jag får se hur det går för lilla mig... just nu så mår jag inte precis tipptopp:-( Gjort en ögon undersökning imorse på Koskelas... och det var inget vidare... men om några veckor så kan jag slänga glasögon och linser i älven längtar

Kram kram

2009-06-12 @ 20:38:35
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Anna

jaa, alltså jag tror aldrig jag varit så rädd i hela mitt liv... Känns tråkigtom nikkes körkort ryker, och synd på bilen.. men bilar o kort går att köpa nya! =)



Jaaa!! känns suuuperkul att flytta till umeå oxå! tjihoo

2009-06-12 @ 23:59:49
URL: http://ab0o.bloggspace.se
Postat av: Karin

Grattis Anna! :D Gud vad skönt att ha det överstökat nu. Jag har ju inte hämtat min, men ringde och frågade om poängen. 1,5 p ifrån godkänt, känns sådär alldeles lagomt surt. Vet inte hur jag ska göra nu, skulle nästan vilja lämna in igen för att se om det går att skrapa ihop lite till. Men jag vet inte, är besviken som få.

Men trevlig sommar till dig och stort grattis, duktigt gjort! :) Kram

2009-06-14 @ 17:08:12
URL: http://karinbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0