Efter önskemål

skriver jag väl lite till då.. ;)

Imorgon, midsommarafton, jobbar jag heldag men ska kompa ut vid 15.00 tänkte jag och sen bär det av mot Bygdeå och några kompisar till Mattias. Där blir det grillning och väldigt nyktert eftersom det krävs en bilresa för att ta sig dit.. ;) Men det ska bli kul och dessutom börjar ju semestern också så jag ska njuuuta!! :D

Har varit kolossalt trött på sista tiden, men antar att det är för att jag går upp så tidigt men jag har inte vant mig vid att lägga mig tidigt så det blir inte såå många timmars sömn varje natt. Har ju semster nu i tre veckor men jag ska verkligen försöka att inte sova alltför länge eftersom jag ju har 7 veckor kvar att jobba efter semestern och innan praktiken. Augustilönen längtar jag ju ganska så mycket till! ;) Junilönen blir inte så fet då jag ju tar obetald semester men fick ju som sagt skattepengar också som vi kan leva på om det behövs.

Min kära vän Erica kom just hem från Kreta där de varit i två veckor och de hade haft sol och varmt och jag är alldeles avis!! Ska hälsa på dem på vägen ner mot Småland nästa helg efter bröllopet vi ska på innan vi åker ner.

Ja nu måste jag hoppa i säng så jag inte försover mig.. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0