Examen

Ja idag tar Barkå examen, fy tusan så skönt för honom!! Han har pluggat i typ 8 år eftersom han gick i Mattias klass först till psykolog men ångrade sig efter ett antal terminer och har alltså idag gått ut läkarprogrammet!! Wow!! säger jag bara, deras tentor verkar inte vara att leka med och dessutom måste de rätta dem själva! Fast läraren gör rättning sen också men ändå-det tar ju en hel dag att först göra tentan och sen rätta den, dessutm har de bara en tenta per termin så det är monstertentor!!

Ja så vi var på cermonin i förmiddags och ikväll är vi bjudan på deras examensmiddag på Äpplet, ska bli skoj och framförallt GOTT! :D Igår var det party och lek och spel med jobbet. Vi träffades på dagen och spelade brännboll, kastade pil och lite andra grejor. Vi var fyra lag och ni kan ju gissa vilket lag som vann... hehe japps VI!! ;) Innan dess hade jag varit på stan med Åsa och då klippte jag av mig håret, lite impuls kanske men jag blev jättenöjd! :) Såå skönt att tvätta håret idag, fast tog nog ändå för mycket schampo.. men jag vänjer mig väl snart!

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för kvällen. Mattias ligger och sover för han hade ont i huvuet och grannarna ovanför håller nog på att riva huset, eller det låter då så iaf! ;) Tror att de ska flytta men nu har de fört oväsen i flera veckor så vet inte riktigt vad de håller på med!

Ska försöka ta kort på mig i nya frillan förresten, men glömde kameran igår tyvärr.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0