Free!!

Hehe ja idag är jag äntligen LEDIG!! Min första lediga dag sedan jag började jobba i måndags och det känns verkligen grate! :D Mina planer för dagen inkluderade mest att sova väääldigt länge men nu sitter jag ju här och har redan ätiti frukost, ja alltså jag tycker att nio är tidigt! ;) Har sovit på eftermiddagarna de senaste två dagarna och igår örsov jag mig dessutom men kom bara någon minut sent som tur var!

Jobbade igår och sen var jag inne med bilen som krånglar lite, det lyser en lampa som tydligen inte alls ska lysa och vi har redan varit inne med den en gång och då hittade de inget och igår var det så komiskt för de kollade på den eftersom den där lampan kyste i morse igen (den lyser bara ibland) och det var ju såklart inget fel på den och lampan hade inte lyst fastän de hade startat om den flera ggr... suck! Jag var sist kvar av kunderna och hade reda fått dem att jobba övertid och jag skojade och sa att det kanske var något personligt mot mig att den lyste och att om den lysta nu då jag startade den skulle jag springa in med motorn på.. haha vad tror ni hände? Just det, lampan lyste och den pep ilsket så jag tutade och de kom ut och tog bilen igen. Fick vänta ytterligare en halvtimme och sen kom mekanikern och sa att han inte fattade vad som kunde vara problemet för lapman lyste trots att de drog ur alla sladdar och sånt så de var helt förbryllade... Jaja, så det är väl bara att acceptera helt enkelt, stackars dem bara! det kostar ju inget om de inte fixar den så det var ju jag tacksam för iaf.. ;)

Jaja, fick iaf ett mejl sen på em av skolan att de var klara med tentoena så jag ska hämta den sen idag... å vet inte om jag vill eller inte... Om jag inte nämner något om det sen har dte nog inte gått så bra iaf.. hehe!

Nej, nu ska jag duscha och sen blir det skolan och sen lite småshopping... :)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mary

Nå? Hur gick det? Bra eller Anus? (som Filip och Fredrik skulle sagt...)

2009-06-12 @ 16:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0