Härliga helg!

Vill inte att helgen ska ta slut men det är tvyärr inte många timmar kvar på den! Hade en underbar kväll igår och fick tom dansa med tre olika karlar-avslöjar ju inte vilka såklart! ;)
Examensbarnet (om man nu kan säga så..) hade nog trevligast kväll ändå, han var riktigt på G och var överallt! Det var riktigt god mat, getostcheesecake till förätt-Mmm!! Den var riktigt najs och sen var det lax med potatiskaka till huvudrätt och till efterrätt bjöds det på pannacotta!

Imorgon börjar jobbandet för i sommar och det skulle faktiskt vara härligt med några till dagars ledigt innan men nu jobbar jag ju som sagt bara i två veckor innan det är dags för semester i hela 3 veckor!! :D Efter semestern blir det en längre periods jobb men det ska nog gå bra för i höst kan jag ju faktiskt se fram emot studierna eftersom det är praktik som gäller hela terminen!! :) ÄNTLIGEN!!

Här kommer ett kort på nya frillan iaf!



Fin rosett jag hade igår va?! Kände mig lite barnslig men fick en massa (dvs fler än 2 :P) kommentarer att jag var så fin i håret! :) Har förresten bara min naturliga hårfärg nu-känns skönt att slippa slinga och färga!! Håret är ganska mycket kortare i nacken - bara 2-3 cm... modigt va?!

Måste förresten rätta mig då det verkar blivit flera missförstånd (?!) jag hade bara 4-5 st på kö.. ;) Dock har jag betat av tre styckna nu så det känns helt OK! :D

Kommentarer
Postat av: Mary

Me like!! Det blev ju superbra med håret! Modigt att göra slut med det långa... :-) Hoppas du har det bra, är på jobbet för ett kvällspass... Suck, nu vill jag bara SLUTA på detta ställe! Kram

2009-06-08 @ 18:14:46
Postat av: Åsa

Superfina Anna:-D

2009-06-08 @ 18:58:14
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Erica

Åååå va fin du är i håret vännen :-D längtar tills vi ses!!!!

2009-06-18 @ 10:19:28
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Ida

Hur snyggt och gulligt som helst! =)

2009-06-27 @ 11:12:07
URL: http://ia-dia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0