Huvva

va dålig jag är på att blogga nuförtin!

Just nu sitter jag dock med en miljoner saker som måste göras och däför finns det ganska lite tid till att sitta här och fundera på livet.. ;) Jag pluggar och gör en massa nyttiga grejor nu inför sommaren. Sa t.ex. upp mitt IKSU-kort idag då det var ett tag sedan jag använde det och eftersom det var innan den 8 så har jag betalat sista gången på det - Skönt! :D Har ju sprungit nu i vår så det har varit en ganska onödig kostnad och sen i vinter får jag väl köpa månadsvis för då använder jag det nog mer då det börjar frysa på ute!

Träffade min Nickes och Annas lilla Lias igår och han var riktigt söt!! Men bäst var nog ändå lukten, kan inte fatta att de luktar så gott och kan heller inte förstå som Anna sa att de inte kommit på en parfym med den lukten! Skulle köpa den direkt! ;)

Försöker sitta och vara disciplinerad nu dessa dagar men jag går och suktar efter en sån här:



Åh, vill verkligen ha den och det NU!!!

Men jag har lovat Mattias att vänta tills jag får skattepengarna, har inte så fett med cash just nu tyvärr! Allt roligt kostar ju en del pengar och nu blir det ett bröllop till snart och sedan en examen i helgen så att göra av med dem är då inga problem! :P Ja, skattepengarna lär väl trilla in nästa vecka som jag hört fast förra året kom de ju tidigare än de sa så jag håller tummarna för det! :D

Nej, tillbaka till pluggandet nu! Pust & Stön!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Hej, hej! Har minsann bevakat din blogg och saknat nya inlägg ;-). Är kul att läsa när man har tråkiga dagar på jobbet... Ha en bra kväll!

2009-06-02 @ 18:15:39
Postat av: Ullan

Kom hit o handla din hårapparat, du kan spara några kronor på det hehe! Du måste komma o hälsa på oss, vi längtar efter besök! Kram Ullan o Kjelle

2009-06-03 @ 09:12:34
Postat av: Ida

Hihihi! Jag skulle också köpa bäbisdoft på flaska om det fanns! ;)

2009-06-05 @ 21:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0