Jobb

Ja det är det som gäller nu, känner mig helt slut och både igår och idag har jag tagit ganska långa tupplurer såhär på kvällen framför Tvn, stackars Mattias som måste väcka mig för jag är inte lättväckt (och tydligen inte särskilt trevlig) men jag vill ändå se mina favoritprogram som Greys och Barnmorskorna norge.. :)

I måndags blev det som vi trodde, Leanne vann och det var hon verkligen värd!! Greys idag tyckte jag dock inte lika mycket om, dör båda två eller vad händer? Och hur kunde den där killen vara George?!? Blir helt förvirrad och funderar på att söka lite info... hehe spoilers är bra då man är nyfiken!! :P

Nej, nu blir det duschen och sen sängen, ikväll har vi inga hundar eftersom Linn vill ha en bil och då mutade jag henne med att ta den om hon tog hundarna nu sista natten-skönt men ändå lite tomt. Mamma kommer hem imorgon från Rom, jag vill också ha riktigt semester!! Men, det blir ju en sväng neråt landet som vanligt och det blir ju kul, men samtidigt skulle jag vilja ha tid och råd att sticka iväg på en resa. Största problemet nu är faktiskt tiden, jag jobbar hela sommaren med undantag för tre veckor och då ska vi vara här uppe på bröllop den 27 juni så innan dess hinner vi ju inte fara någonstans och sen dagen efter bröllopet far vi neråt till Gnesta och hälsar på och sen vidare till Nye och M:s föräldrar. Där ska vi fira både svärfars och svågerns födelsedag med förmodat släktkalas och det innebär att vi är kvar där över helgen 4-5 juli och sen blir det nog en sväng till Tingsryd och mina syskon där nere... Haha ja ni hör ju att det blir fullt upp, tråkigt att ha anhöriga så långt bort för det blir samma visa år efter år.

Nej, nu måste jag verkligen börja göra mig iordning för sängen!

Jag citerar härmed carina: Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är såååå duktig vännen! Och ibland alldelens för snäll som hjälper allt och alla, men lika söt ändå;-)

Hoppas det går bra imorgon.... och hälsa M att han gör ett bra jobb som vågar väcka dig ur tupplurarna hehehehehehe

Natti natti

2009-06-10 @ 23:34:36
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0