Lördag

Hade en härlig kväll igår och vi drack lite vin och spelade KUBB, första gången på flera år-skitkul juh!! :D

Idag har jag varit duktig och sprungit på stan med Å lääänge.. ;) Eller hur Å?!  Köpte faktiskt två par byxor men funderar redan på att lämna tillbaka ena paret men får se hur det blir. Har även hunnit med att plantera om mina tomatplantor som jag fick av mamma, ja de jag fick nu andra gången av mamma (som var ganska uppvuxna) eftersom mina förra slutade växa.. oops! ;) Finns det någon som har så Ogröna fingrar som jag? Tror inte det, är en skam för min grönfingrade syster... :P

Ja, här kommer ett foto på mina små plantor, de ser lite ledsna ut men så är de ju också just omplanterade!








Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Ja! vi går bara o väntar tills beskedet dimper ner i brevinkastet! :( Känns inte alls kul...



Hoppas det går bättre me dom här plantorna nu då! :I

2009-06-13 @ 19:27:25
URL: http://ab0o.bloggspace.se
Postat av: Åsa

Vadmenardunu? Alltså så betyder det att du (läs vi) måste ta en tur på stan och lämna tillbaka byxorna och sen måste du ju hitta andra istället.... och vi har massa affärer mer att utforska blink blink

Vilken dag passar damen?

Pöss

2009-06-14 @ 12:16:25
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0