Lycka

är den känsla som dominerar just nu! :) Sååå skönt att gå från Östra paviljongen idag, inte roligt att sitta där med en massa ångest men nu efteråt känns det otroligt härligt!

Vet inte om det blir så mycket billigare Ullan.. ;) Vill så gärna komma, men måste vara ledig också förutom pengarna!
Snart så börjar jobbandet och jag kommer antagligen vara spyless i slutet av augusti men nu längtar jag, mest längtar jag efter LÖN!! Haha!!

Nepp, nu blir det skolan med Olga och imorgon är det redovisning på G, ska bli skönt då detta också är över men inget jag oroar mig särskilt mycket för, den verksamhet vi har är spännande och jag kan en del om ämnet så det ska bli roligt faktiskt! :)
Sen har jag ju klippkö nu dock-mindre roligt! 5 4 stycken som väntar och jag får redan ont i axlarna.. hehe!
Nu - MAT! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mary

Va?! Har du 54 st i klippkö?!! Det är ju värre än Hårbolaget, ju... ;-) Haha!

2009-06-03 @ 21:48:17
Postat av: Åsa

haha ja K tycker jag är lite smått galen, men på ett sött sätt som han säger haha. Jag tror den heter Sista chansen eller En andra chans? Oj kommer inte ihåg... ska kolla sen, är lat nu

2009-06-05 @ 18:01:17
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Ullan

54 stycken i kö, nu kommer du tjäna in flygresan hit lätt som en plätt, hehehehe! Kram U

2009-06-07 @ 11:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0