Midsommarafton

Här kommer lite bilder från gårdagen, mycket trevligt var det och jag var ganska trött då vi åkte hem sent i natt men höll mig iaf vaken och tur är väl det då jag körde.. :P








I slutet av kvällen såg jag ut som "Kenny", bra skydd mot myggen men kanske inte så snyggt?!




Dessa tulpaner var otroligt fina men också otroligt höga, de nådde till midjan!


De som drack alkohol hade mycket att välja bland som ni ser.. :) Värdparet ska gifta sig i helgen och hade haft vinprovning i veckan så det blev några flaskor över.


Jag drack päroncider! :) Deras hus i mitten och sista något suddiga bilden är då Linus försöker elda i spisen men det gick inte så bra för det rykte in överallt.. ;) Till slut flydde vi till övervåningen och spelade lite spel.

Det ser ju himla fint och varmt ut på bilderna men det var det verkligen inte, i var ändå tappra och satt ute ett bra tag eftersom det ju faktiskt är midsommar! Men då vi gock in såg vi att termometern visade 7-8 grader.. då var det väl ganska sent, men ändå-kyligt!!!!!

Jaja, nu blir det godismys i soffan! LÖÖRDAG!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Grillkväll imorn låter som en bra ide! Vi hörs imorn på dan om tid o så! Dags att bänka sig i soffan igen ;)

2009-06-20 @ 21:20:28
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag vill oxå ha grillkväll med dig ju gumman ;-) kramar

2009-06-21 @ 13:58:41
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack för tipsen hihi jag har hinkat vatten i flera dar nu, men är ändå dundis... och sömnlös, men jag hoppas att jag får sova hela natten nu inatt, känner mig bakis och mörbultad på samma gång haha. Ja vi hade så otroligt mysigt, jag och min lilla prins<3 Livet är fulländat när jag är runt honom, och det får då inte mina barnlängtarhormoner att försvinna precis;-) kram

2009-06-22 @ 18:40:52
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0