Semester!!

Ja nu är det semester på riktigt! :) Igår var första dagen och det var en väldgt produktiv dag måste jag säga för att vara första semesterdagen. Först klippte jag gräset här ute i 3 timmar-riktigt svettigt och jag hoppades såklart på att ha fått lite färg då det var strålande sol och jag var lite röd på kroppen men inget i ansiktet... Jaja, det kommer väl! Efter det så for vi och hjälpte Barkå att flytta, han sticker tyvärr till Sundsvall nu och gör sin AT. Där var vi inte klarar förrän vid tio på kvällen så då blev det lite Wii-spel och sen sängen. Mattias har köpt ett nytt spel som heter "World of goo" och det är faktiskt ganska roligt så där blir mina regniga dagar räddade tror jag! ;)

Hade ju besök i förrgår också, Micke, Veronica och lille Aston. Han var  lite vild men kunde ändå se sååå söt ut! ;)



Idag har vi inte många planer, vi ska ner på stan och kika lite och sen blir det kanske en glass där eller så.. Åhh vad jag tycker om semester! :D

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

åhhh ja du har faktiskt haft en hel del lila nu när jag tänker efter haha, men det är så fint så! Njae, grönt kommer nog aldrig att ersätta mitt älskade vita haha, men det känns lite levande än så länge, men jag kommer nog snart byta till vita gardiner igen, om jag känner mig själv rätt haha. Men ska hålla ut så länge som möjligt

2009-06-25 @ 21:51:39
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Åsa

Just det ja.... har du möjligtvis mina svarta pumps med rosett där fram? Jag kom inte ihåg ifall jag fått tillbaka dom eller inte, hittar dom inte....

2009-06-26 @ 18:39:18
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Erica

Ni får ju stanna hur länge ni vill :-D jag vill gärna rå om dig i tusen dagar! Johannes och linda kommer på måndag em men det gör inget. Hur länge tar det att köra vidare då? ifall ni hinner äta med oss även då? kramar

2009-06-27 @ 23:17:54
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0