Trötter

har jag varit ikväll, hade svårt att sova igår och har ju jobbat idag så det kanske inte var så konstigt.. ;) Nu när mamma är utomlands så är jag hundvakt också så varje morgon måste jag köra hem hundarna till mammas lägenhet så jag kan gå ut med dem på lunchen och där går det ju några värdefulla sovminuter.. ;) Jag har iaf överlevt första jobbdagen vilket känns skönt!!

Sitter och ser på finalen i Projekt runway - jättespännande och både jag och Mattias tror att Leanne vinner men det får vi snart se.. Tycker dock om Kenley också men Leanne har alltid presterat bra känns det som.  Ja, nu ska jag se klart och imorgon blir det mera jobb!
Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Ullan

Åhh så fin du är i håret, WOW! Supersnyggt! Väntar på samtal om vi ska testas för svininfluensan, fy fasiken. Vi har varit i kontakt med en som nu testas för detta. Huga. De goda nyheterna är att vi kommer till Umeå 1:a augusti. Då borde vi ha fått "all-clear" hehe.

2009-06-09 @ 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0