Ångest

Ja idag hade jag verkligen behövt plugga mer... Förstår inte varför det ska vara så svårt att verkligen bara sitta ner och läsa?! Någon som kan förklara det för mig? Ja det värsta är nog när man har ångest över en sak man måste göra men inte tillräckligt med ångest för att göra det, fast det kanske bara är jag som är så mysko?! Hoppas inte Olga läser bloggen för vi ska ha läst ganska mycket tills imorgon.. hehe fast jag har ju hela kvällen på mig!!

Mattias är och snabbhandlar lite eftersom mjölken är slut - jag klarar mig inte utan mjölk hemma, älskar mjölk och dessutom har jag den i kaffet-mycket viktigt!! =) Idag blir det onyttigheter till middag - MCD! =D Tack Å för det! hehe!

Jaja idag då jag verkligen försökt undvika att plugga har jag iaf satt upp insynsskyddet i sovrummet. Jag har även hunnit dammsuga, diska, läsa alla bloggar som jag följer - flera ggr och lite till... Jag är verkligen proffs på att undvika plugg! Det är väl kanske inte en av mina bästa sidor dock...

Jaja, såhär blev sovrummet iaf!
Innan och efter!

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Åhhh snyggt! Är sån himla skillnad när man får upp ett snyggt insynsskydd tycker jag, dessutom så kan man ju springa förbi i bara undisarna hehe. Vad bra att MCD kupongerna kommer till nytta. kramis

2009-03-11 @ 19:00:09
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du måste skriva till mig att jag har blivit utmanad, annars vet jag inte det.. Jättejobbigt när man inte vet.

2009-03-11 @ 19:31:19
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Erica

Men va fint! jag vill oxå komma och hälsa på.. kanske få mig en liten chokladkaka som mäster bagerskan har gjort ;-). Tänk va det händer saker när jag inte är där... snyft.. vill oxå vara med. kramar

2009-03-11 @ 20:27:35
URL: http://www.freewebs.com/alva08/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0