Ångest

Jag får ångest av oreda - rejäl ångest!! Måste leva i detta någon dag till eftersom det inte är klart på långa vägar känns det som, fast vi är iaf färdiga med arbetsrummet och toaletten-det blev jättefint med en arbetsbänk över tvätt och torktumlaren istället för en tvättpelare, är såå nöjd! Jaja, foton kanske kommer imorgon beorende på hur mycket städning vi hinner med.
Imorgon har jag seminarium i skolan, verkar vara någon slags diskussion av en kort föreläsning vi ska ha imorgon-den som lever får se! Sen blir det träning om jag är duktig...
Jaja, nu är jag riktigt trött och less så nu blir det sängen! Och förresten så vart jag faktiskt nöjd (hör å häpna) över min nya kudde som jag införskaffade igår, jag brukar tycka om gamla platta kuddar eftersom jag hatar att sova på dun och annat fluff men denna var riktigt bra! =D Hoppas den e lika skön i natt då! =P
Tjong!

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

usch förstår din ångest... stök får det att krypa i kroppen blää. Vad kul att du blev nöjd med badrummet... ska bli kul att se, är sååå nyfiken hihi. kram kram

2009-03-02 @ 19:01:48
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0