Elakt skämt?

Det kan jag ju verkligen tro då jag kikar ut över landskapet i detta NU. Det är nämligen VITT av SNÖ?!?! Vadå?! Igår då jag kom var allt frid och fröjd, backen var brun och fri från is och snö och trots kylan var Anna en väldigt glad tjej! Även denna dag börjdade utan snö, det blåste dock väldigt friskt och ganska lagom till at vi skulle in till centrum och promenera hem Isabelles vovve så vart det typ snöstorm!!! Det kom liksom inte ens uppifrån utan från sidan så det var ingen barnlek att ta sig hem, dessutom hade jag tagit med jumpapjuxen (väldigt halkiga) eftersom jag förväntade mig asfalt! Suck!!

Dagen var dock ganska bra ändå, bortsett från att lilla Alva inte ville äta alls så både jag och mamma Erica gjorde allt för att hon skulle få i sig något, men nu framåt kvällen så gick det bättre. Hon har idag lärt sig att dricka själv ur pimugg förresten-mycket duktig liten tjej!! :D

Erica gjorde Paella ikväll och jag hjälpte till lite (mest med att dekorera.. hehe) och sedan bakade jag de där cupcaksen som jag gjort innan och det blev en riktigt hit, Erica åt två och det ska tydligen vara ett extremt bra betyg! ;)



Paellan blev mycket god, trots att ingen av oss gjort sån innan, men så är det väl om man är proffs?! :P



Å så de populära små sötsakerna, fina former va?!

Jaja, nu blir det lite vin och sällskap med de andra!

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åhh det vart ju super med dom blåa formarna:-) Passade kanon mot chokladfärgen. Haha, vilken osis, fara söderöver och tampas med snöstorm:-P Men men, tur du är en härdad norrländska så du tål det mesta. Kram på er båda

2009-03-27 @ 22:33:50
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0