...

Hur kan jag vara såhär trött?? Känner verkligen att jag inte kan ta mig för nånting alls, om jag kunde hade jag legat i soffan hela dagen idag och inte lyft ett finger! Inte ens jag har dock samvete till det då det var både skola och sedan var båda tvättkorgarna absurt överfulla oxh jag skulle dessutom ner på stan en vända och köpa insynsskydd till sovrummet och då passade jag på att köpa nya skosnören till M och sedan en tvättpåse till mig-är ju rädd om tvättmaskinen nu då vi får betala om den går sönder själva.. hehehe! =)

Jaja, nu har jag äntligen druckit typ 3 koppar kaffe och väntar på att koffeinet ska kicka in men hoppas inte för mycket tyvärr. Undrar förresten lite över detta med insyndplasten jag köpte på tygaffären-jag trodde att det skulle vara klister mellan lagren men det var det inte och jag fick inga instruktioner-någon som vet hur man gör? Jag har innan hört om något med såpavatten men hur går det till då? Suck! Får väl vänta tills imorgon annars och ringa upp affärn...

Jaja, nu är tredje tvätten klar och jag har faktiskt tänkt tvätta en till-ja ni hör ju att det var lite tvätt! =P

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Hmmm är det hård plast eller typ mer mjukt som plastfolie liknanade? Man kan även sätta självhäftande tejp i hörnen, finns på den där lilla pappers handeln bredvid skocentrum, det är som små fyrkantiga genomskinliga bitar, jag hade dom i förra lght, när jag hade satt det vita pressade papperet i köket och i gästrummet.

2009-03-11 @ 13:59:29
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0