Födelsedag!

Ja då var födelsedagen strax slut, summa summarum en mycket bra en trots åldrandet...

Har pluggat, städat, lagat mat och bakat idag så inget alltför spännande tyvärr. Tog mig igenom den vetenskapliga artikeln iaf och det var skönt och städningen var inte så farlig då Mattias hade städat innan jag kom hem-fast dammsugningen hade han lämnat till mig! ;)

Mycket nöjd är jag iaf över födelsedagen som började med frukost och paket på sängen!! :D
Sen blev det mycket bakande och jag har faktiskt inte varit utanför dörren mer än till brevlådan idag! 
Jaja, nu blir det sängen och här kommer lite fika-bilder






Å så några paket! :)



Sen glömde jag ju denna bild då jag var i Gnesta, lyckliga är de som har denna i sin kyldisk, de har tydligen inte upptäck storheten med den uppe i norr.... *snyft*



En sista bild på söta Alvisen, då Mattias såg denna bild idag sa han att det kunde varit jag.. eh vadå?! Jag pillar väl inte så mycket på mina öron, eller?! :P



Fick förresten reda på att min vän Ulrika tänker komma "hem" till Sverige på måndag, ska bli så kul att få träffa både henne och lille Kelvin igen! :)



Kommentarer
Postat av: ingrid

Jätte-grattis i efterskott!!! Har sagt det förr och säger det igen, su kan det där med att baka. Kl är nu strax innan sju och gröttallriken jag har framför mig känns inge vidare lockande... :P

2009-04-01 @ 06:37:55
URL: http://lifeofingrid.blogg.se/
Postat av: Erica

Låter som du haft en härlig födelsedag :-) VIlka fina bakverk du lyckats knåpa ihop.. din lilla konstnär.. imorgon ska vi åka och väga alva... hmm.. är rätt nervös måste jag säga! hur mår du förresten? inget konstigt med magen eller så... kramar

2009-04-01 @ 09:31:35
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Åsa

hehehehe, jag tror M har rätt, du brukar ju pilla på öronen när du är trött om jag minns rätt haha.

2009-04-01 @ 19:33:17
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0