Förändringar

Har med hjälp av fina Å försökt ändra lite här i bloggen idag, randig och fin hoppas jag att den är men det verkar inte vilja fungera i Firefox. Om någon använder firefox och det fungerar för er-lämna gärna en kommentar så jag vet. Rubrikerna ska dessutom vara till vänster hoppas jag!

Jaja, idag blev det lite shopping med Å. Köpte ett doftljus på maxu som luktar "fresh linen" - underbart tycker jag! Sambon verkar dock inte hålla med: "ett ljus som luktar rena lakan?!?" Hehe... ja tänk så olika vi är! Dessutom är mitt nya toapapper med lila krumelurer på väldigt nödvändigt - fick ju tom komplimang för dem idag! ;)

NU blir det "Halv åtta hos mig" och middag - fläskfilé... Mmmmm!!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

rubriken är vänsterställd och bakgrunden är randig hehe.

chockad what, lukten av tvättde lakan är väl kanoners, karlar alltså suck Och det var myket mysigt att "njuta" av sånt fint rumpestump papper må jag säga.

Kolla in på Ninisens blogg, hon har en liten diskution ang. barn och övernattning, hon ville gärna ha så många som möjligt som skriver vad dom tycker (även vi utan bebis).

2009-03-25 @ 19:46:08
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Erica

Den är allt lite randig... :-)

2009-03-25 @ 21:25:25
URL: http://www.freewebs.com/alva08/index.htm
Postat av: Ingrid

Jo den är randig och rubriken till vänster, duktigt jobbat!

Jamen, kombinationen killar och ljus & sånt behöver ingen vidare förklaring, hehe!

Och pastarätten med ostsåsen och fläskfilén såg ju inte dååålig ut. Fast bästa hittills i veckan blir nog dem chokladgratinerade crepsen eller Katarinas gös!

Bye på dig

2009-03-25 @ 22:22:33
URL: http://lifeofingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0