Förväntansfull

Nu börjar morgondagen närma sig, jag åker mitt på dagen så hinner tom sova ut ordentligt innan. Skulle egentligen haft skola innan jag åkte men fick veta för några dagar sedan att det inte blir något med det tyvärr-hade verkligen behövt det mötet inför vår övningsutredning men ingen från "barn och unga" kunde ställa upp tyvärr...

Nu är klockan mycket och jag har inte packat ännu såklart.. ;) Så måste göra det nu innan Mattias går och lägger sig om jag inte vill packa i mörkret. Jag hade även tänkt prova min tärnklänning nu så bruden får granska hur den passar på mig.. hehe! Vet inte om jag måste sy upp den eller inte nämligen.

Åh vad jag längtar tills imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0