Gårkvällen

Hann inte skriva igår efter middagen då jag var ganska s trött att jag somnade ganska omgående jag kommit hem och lugnat ner mig. Så skönt var det, tyvärr föör skönt eftersom jag tydligen försov mig idag.då vi ändå började senare än normalt... 9! =P
Jaja, här kommer bilder från den trevliga middagen med jobbet, är dock lite besviken på maten måste jag tyvärr säga, men de som tog lanthamburgaren verkade nöjda!! =)



Haha, blev som en stor klump-så går det då man är lat och infogar alla på en

Kommentarer
Postat av: Veronica

Whaaat? Besviken på costas-mat? :O Hr bara vart där en gång mn då var det galet gott!



Perfa. Jag litar på att du har alla eld-saker vi behöver (typ en bra tändare) eftersom Micke har packat ner allt sånt till sin tur till hemavan, du är ju som sagt pyromanen! Vi hörs imorn. Ska inte bli fint väder längre dock :P Men varmt iaf!

2009-03-06 @ 16:54:48
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0