Gnesta

Nu sitter jag i vardagsrummet i Gnesta och dricker min tredje kopp kaffe och lyssnar till tv:n och Alvas små skrik då och då. Erica försöker få i henne lite välling och sen ska hon sova en stund tror jag! Hon är så söt och glad lilla Alva, tom nu då hon är lite sjuk! Världens goaste unge!!!

Är skönt att vara här och vi har inga direkta planer för helgen, förutom att jag tänkte baka cupcakes idag till Erica som fyllt år för några veckor sedan.

Idag var det upp och hoppa kl åtta och jag hade faktiskt vaknat en gång innan dess-redan kl sju! Så det finns kanske hopp för mig också att jag iaf då jag får egna jottar kan gå upp i vettig tid! Jag har dessutom fått ett alldeles eget rum här, de har ju ett stort och fint hus så det är mysigt här, men ute verkar det blåsa ordentligt! Det r väldigt brunt här nere, skönt att slippa is och halka men jag tycker ändå om våren i norr mycket då det ofta redan är grönt under den sista snön som smälts och vi slipper denna gr/bruna period som påminner mycket om hösten, fast då utan de vackra färgerna! Men äntligen kan jag gå utan att spänna mig iaf (Å du vet vad jag snackar om!).



Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Vilken lyx att gå utan att se ut som censur du vet hehehehe.

Jasså damen var uppe med tuppen, impad. Hoppas ni får en skönt myshelg, hoppas du fotar massor så att jag får se sen:-) Tänkte att sen när vi (du, jag o L) har bloggkväll så kan vi kanske leka lite med bildredigering också, det är ju så kul:-D

Denna helg så ska jag ge mig in på att lära mig designa forum svettas, blev nämligen tillfrågad igår om jag ville vara admin(istratör) på ett forum, s då passar det ju utmärkt att lära sig forum koder. Grymt mkt svårare upplever jag det hittills, finns ingen hemsia som kan hjälpa utan måste lära mig själv.

2009-03-27 @ 16:31:59
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Erica

Det var ju inte meningen att väcka dig med tuppen ;-). Är så glad att du här och hälsa på hos vår lilla familj! kram!

2009-03-28 @ 22:19:46
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0