Gomorron!

Ja god morgon på er alla glada och pigga!?! Förstår inte att det aldrig blir lättare att gå upp, vill vara mer kvällstrött egentligen men det känns ibland som att jag lätt skulle kunna vara uppe hela nätterna men på morgonen är jag nästintill medvetslös! ;) Jaja, idag står detta på schemat:
-föreälsning 9-11
-sitta med övningsutredningen med Olga så länge vi orkar, max till 16 dock!
-förhoppningsvis hinna handla på maxi, Veronica ska med
-sy gardiner till arbetsrummet (hoppsan vad jag har råkat skjuta på det länge nu) :P
-sätta upp hyllorna i vardagsrummet, men det hoppas jag att Mattias gör.. hehe!

Jaja, det var lite om hur min dag ser ut, vad hittar ni på för skoj?

Och Erica-klart jag bakar om du kommer ju! :D Y sa att ni skulle titta förbi på inflyttningsfest på lördag.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0