Gomorron!

Idag är det tisdag och jag fattar inte riktigt vart dagarna tar vägen! Sovmorgon har jag som ni märker-riktigt skönt!! Jag börjar vid tio och vi ska bara ha två timmar idag. Känns taskigt för dem som pendlar att göra tvåtimmars-dagar nu i veckan, 3 dagar är det vi endast går så får timmar och ja-resten e vi ju "lediga"! =) Fast n har ju grupparbetet börjat så vi ska sätta fart och jobba med det också, på torsdag och fredag blir att sitta så mycket vi orkar eftersom Olga åker utolands i någon vecka här i mars och mycket ska vara gjort tills dess!

Jaja, nu bör jag väl göra mig iordning lite, idag hoppas jag verkligen att jag hinner och orkar ta tag i gardinerna i arbetsrummet-de måste verkligen sys nu juh!!! Skärpning!! =P
Tjong!

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Kanoners att M blev nöjd också:-D Kram

2009-03-10 @ 16:22:43
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0