Helg!!

Ja nu är helgen kommen, inte för att jag hade skola igår men man kan ju inte ta helg från en onsdag heller! :P
Idag har jag fejat lite här hemma och sen har jag packat, fast mest på måfå känns det som så jag har ingen aning om jag kommer ha kläder som går ihop eller om det är fem par byxor men bara en tröja osv, fast det funkar nog ändå! ;)

Fick ett mess från Erica som jag ska hälsa på och hennes lilla dotter var tydligen sjuk - typiskt då jag kommer ju! Hoppas hon kryar på sig så jag får gosa lite med henne också!! :)

Mattias kommer på en timme och ska skjutsa mig till flyget och sen ska jag lyckas ta mig från flyget till Gnesta alldeles själv, men det går nog bra, bara jag slipper vara på plattan så.. hehe!

Nepp, nu blir det en kopp kaffe och sen ska jag förhoppningsvis vara klar för hämtning, måste bara välja vilken väska jag ska ha som handbagage...

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0