Helg!

Och den har börjat riktigt bra! :)

Var hos tjejerna från jobbet igår hos Ingrid och åt gott (10 p) och drack ganska gott.. ;) Ja, ganska gott eftersom jag testade ett alkoholfritt vin och det var väl helt OK, men inte riktigt samma smak som vanligt vin. Men skönt att kunna köra hem sen!
Såg Let´s Dance, vilket jag aldrig gör, men tro det eller ej-man kom in i det ganska snabbt! ;) Jag hejade iaf på Morgan såklart men merparten där verkade heja på Magnus eller Laila... Spec Carina hejade på Magnus! :P
Här är några bilder på oss i Ingrids mycket fina lägenhet!



 
På vinbilden så är mitt alkoholfria vin till vänster, alltså helt OK... Vad som händer på den näst sista bilden vet ingen...


Jaja, kom hem i något sånär tid, kanske 22.30 så det var skönt. Gick faktiskt å la mig INNAN Mattias igår-hör och häpna!! Detta har nog aldrig hänt i denna lägenhet, men mina ömmande ben hade helt enkelt gjort sitt (de tycker inte om mig sedan löparrundan häromdagen) för dagen!

Idag har vi lämnat in Ms cykel och sedan har jag äntligen köpt nya skor!! :D For på den "dyra" butiken i stan, å de hade faktiskt rea och där har de ju mycket läderskor så då hittade jag ett par finingar!! Eller vad sägs?



Nu ikväll har vi myst lite med ost och vin och vi köpte ett farligt beroendeframkallande spel idag på till wiit, Tetris Party!! :D Det har vi nu suttit med i pauserna från Robinson och sen nu efter, och det verkar banne mig som att jag är lika bra (om inte ngt bättre) som Mattias på detta! Tjohoo!;)



Nu blir det kvällspromenad om Mattias får sin vilja igenom... vi får väl se.. ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ojoj, Tetris som är så beroendeframkallande! =)

2009-03-22 @ 09:45:01
Postat av: Mihmetcredo

wow jag är impad... skorna är ju dösnygga juh! Oh ni och era ost och vin kvällar haha.

2009-03-22 @ 19:57:15
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0