Jahapp

så var det helg igen!
I skolan hade vi juridik idag och det kändes ganska bra faktiskt-tentan vi ska ha i slutet av terminen kommer bara att behandla juridiken och eftersom vi redan haft en kurs i juridik så har vi lärt oss att slå i lagboken redan innan och lagboken får man ju ha med sig på tentan så det gäller bara att lära sig mer om hur man tolkar lagen, nu läser vi om förvaltningslagen.

Sen har det mest varit städning och uppsättning av de sista Ikea-grejerna. Skönt att det börjar arta sig men det är fortfarande lite kvar tyvärr, fast det hoppas jag att vi hinner ta imorgon. Imorgon ska vi gå en promenix runt Nydalasjön med Veronica, det blir grillning och hela kittet! Nice!! Fast enligt henne skulle det inte va sol och det var mindre skoj-men jag får iaf elda! Wiiee!! Anna + eld = pyroman-Anna!! =D

Syster Linn var på besök och åt middag här, vi råkade ut för ett "litet" missöde med strömmen och jag blev hysterisk ett tag (fast jag dolde det väl va Linn?!). Strömmen i halva lägenheten försvann och vi övervägde att ringa till en elektriker men ringde först ordförande i föreningen här och enligt han så var det någon säkring i ett skåp utanför lägenheten som antagligen skulle behövas bytas och då gjorde vi (läs Linn) det och historian fick ett lyckligt slut! =)

Fick förresten hem en bok som jag längtat efter idag - två systrars söta, helt underbar med en massa gobitar i!! Måste ha "kafferep" snart tror jag-kan man ha det som "ung" 27-åring tro?!

Jaja Gnatt allahopa!!
Nu ska jag ta och rensa lite grejer som ligger på sängen så jag äntligen kan få gå och sova!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu e sovmorgonen slut :P Nä, ta det lugnt.. vi hörs lite senare när vi e redo. Inte såå pjåkigt väder ute, hoppas det håller i sig!

2009-03-07 @ 09:19:37
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0