Kalas

Ja, nu har vi kommit hem från firandet av Iza, 20 år-alltså det är svårt att förstå! Hon kommer nog dock alltid vara kring 4 år i mina ögon, vet inte riktigt varför men jag har liksom en ålder för alla mina syskon och mamma också-kanske för att det just det året hände något speciellt... Ja, jag har ju aldrig påstått att jag är normal!! :P
 Nu är hon iaf tom gammal nog att få gå till systemet-coolt! ;-) Så Grattis igen lillasyster!!!
Jag hade varit så förutseende att jag köpt present redan då jag var i Bangkok i december-inte illa planerat va?! Jag köpte kuddfodral i Thaisiden-fast man vet ju aldrig om det är äkta, men fina tycket jag iaf att de var! :-)
Här är några bilder från kvällen, nu ska jag hoppa i säng! Det har varit en låång dag och morgondagen kommer att vara minst lika låång! Börjar 8.30 då me... :-(


Gnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0