kväll

Ja ikväll har jag varit trött och inte gjort såå himla mycket får jag väl erkänna... Fast Iza har ju varit här en stund och jag klippte henne lite. Sen handlade jag i eftermiddags med Veronica-ganska mycket som behövdes till helgen ju!
M hade glömt nyckel och då han kom hem från jobbet var ju jag på Maxi så han fick lov att ta en liten extra promenix tills jag kom hem... hehe!
Jag var verkligen vrålhungrig då jag for från Maxi men höll mig borta från McD-mat och istället slängde Mattias ihop pasta med sås och min favvo"sallad" ; Tomater, mozarella och en massa salt och peppar!! Mums!
Nu ser jag lite på Gordon och fasas över hur det går till i köken där borta i det stora landet i väst! :P




Såhär såg dagens middag ut och tills imorgon köpte jag bakad potatis och Räkor!! MMmmm!!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan du inte säga till mina lärare att jag e i kolan föör mycket? Tror de skulle behöva höra det för någon utomstående.. :P Ha en trevlig ledig dag, själv ska jag till skolan än!

2009-03-13 @ 10:20:06
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Mihmetcredo

åhhh ser gott ut, men favvosallad, med bara mozzarella och tomter? haha

2009-03-13 @ 16:21:13
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0