Lördag och lilla födelsedagen!

Ja idag har jag firat lilla födelsedagen eftersom jag fick PAKET!!! :D Fiiina grejor var det i också:




En väldans fin skål och två små söta slevar till köket!

De har världen kuligaste järnaffär här och i den kunde man hitta mycket smått och gott vill jag lova. Fina grejer av märket Rosti blev det, köpte några lila, gröna och rosa till mig själv också! :) Det var jag väl värd?!  Dessutom köpte jag något så roligt som en "tårtlagerskärare", så att man slipper truga med kniv och få ojämna lager då man bakar tårtbotten, äntligen! ;) Kan tyckas onödig, men inte för mig! Kommer ju att använda den redan till veckan då det vankas födelsedag!

I morse fick jag värsta lyxfrukosten, amerikanske pancakes med fruktsallad och lönnsirap och sen en fruktsmoothie! Mums!!



Ganska gott ser det ut va?!

Nu ikväll har vi ätit kyckling á la Ingrid (så välanvänt recept att jag har det i huvudet) och det var riktigt gott och sen är det ju lördag så handlade en stooor påse godis innan! :)

Alva är fortfarande sjuk och svårflörtad då det gäller mat men hon är så glad och nöjd ändå, idag kröp hon nästan något "steg" - så duktig är hon!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Åsa

dregel fy tusan så gott det där ser ut, vilken lyxfrulle! Jättefina grejer du fått vännen, dom kommer du absolut att använda för jämnan, bullmora;-)

2009-03-29 @ 12:37:21
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Ullan

Hej, hälsa Erica, och hälsa också att om Alva sover till 7 eller 8, då har de ju lyxliv:) Min älskling vaknar vid 6 på morgonen, idag var det till att kliva upp 5.27 fastän det var söndag....jag har sovit 3 hela nätter på 19 månader. Så lite trött blir man ju. Kommer till Umeå i vår, då får du se till att baka nåt gott till oss (Kelvin är ett chokladmonster....undrar vem han ärvt den egenskapen av.... hmmmm) Hej svejs från soligt Glasgow med 12 PLUSGRADER. YEEEES! Kram

2009-03-29 @ 14:17:29
Postat av: Anonym

Dom va verkligen jättefina!! /Linn

2009-03-29 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0