Lördag

Ja, igår var vi då på Ikea och det blev en heldag kan jag lugnt säga! Vi åkte strax efter nio på morgonen och kom hem klockan 22.30. Om det nu mot förmodan är någon utsocknes som läser detta så ligger alltså närmsta Ikea i Sundvsall-ca 26 mil bort, så kanske ni förstår bättre?! =) Hela familjen åkte uppdelade i två bilar och i vår bil var det bara jag, sambo å syster Iza, den andra bilen innehöll då alltså Linn, mamma, Pelle å Dennis och de två sistnämnda skulle på hockey i Timrå som Linn å Pelle hade gett Dennis i födelsedagspresent och de spelade även lite golf i någon simulator bredvid Birsta. Vi mötte dock bara de andra för att äta-så mycket till familjeresa blev det.. hehe!

Ja angående fötterna då så började de göra riktigt ont redan efter första våningen och vi hade då inte ens kommit till självplock-avdelningen! Detta meförde visst mått av grinighet hos Anna och ja Å, jag måste tydligen öva! det finns inget som påverkar en psykiskt så mycket som en känsla av att undersidan av fötterna brinner.. =P Trots fötterna och trötthet så vart det en bra dag. Vi gick riktigt loss på allt Ikea hade att erbjuda och hann äta både lunch och middag på varuhuset!  Det var verkligen (verkligen) precis att alt gick in i bilen, både vi och Iza hade köpt några stora grejer och det var tur att bäddmadrasserna var mjuka så vi kunde forma dem lite. Jag hade en matta som stack ut på höger sida om mig i framsätet och Iza hade lite grejer ovanför huvudet så hon fick sitta nedsjunken.. hehe.. Jag fick dessutom sitta "rakryggad" de tre timmarna det tog hem-ja en riktig Ikea-resa alltså! Å-du hade nog varit stolt över os.. hehe!

Jaja, här kommer lite bilder och egentligen talar de väl för sig själva-eller?!











Ja, liiiite fullt som ni ser!?!


Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Åhhhh jösses amalia! Hur fasiken kunde M se något på hemvägen haha? Jag är riktigt stolt över er, duktigt shoppat ger er 10 poäng av 10 möjliga:-P

2009-03-01 @ 13:47:55
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Mihmetcredo

woooow du är verkligen på g hihi duktig du är:-) akta så du inte får skavsår i handflatorna av allt skruvande....

2009-03-01 @ 15:10:02
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka roliga bilder!! LÄR MIG OCKSÅ!!

2009-03-01 @ 18:11:53
Postat av: Linn

de var från mig.. HEhehe

2009-03-01 @ 18:12:33
URL: http://lilalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0