Måndag

Ja idag var det då skola igen-fast inte så farligt länge, vi slutade redan 11 och jag och Olga satt kvar och planerade vår övningsutredning som vi ska göra i gruppen. Tur jag har livlig fantasi för det är faktiskt nödvändigt i denna kurs =).

Efter skolan for jag ner på stan och hämtade ut lite foton som jag skickat in för framkallning igår-så himla bekvämt och det går så fort! Fotona har jag använt till de ramar vi köpte på Ikea och dessutom håller jag nu på med fotoalbumet som jag köpte i Thailand - fina elefanter va?!



 Å var här och hjälpte mig passa in vars alla foton skulle sitta på väggen och jag är faktiskt riktigt nöjd, fast på nära håll ser det lite glest ut men hade tänkt ha kvar lite luckor så jag kan fylla på med fler foton senare. Saknar dock ett på min syster Mys familj så det ska jag be henne skicka! Såhär blev det iaf och här ser ni också väggen i köket ovanför "köksön" som vi inrett med två tavellister och sedan mina favvo-bakböcker på! =D


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du Anna, när du bakat tårtan på framsidan så hojta!!! Tack för inbjudan, sounds tempting :D Har iof barnen, men ev ska dem sova över hos kompisar. Skulle ju va skitkul!

...och förresten, Lili & Sussie kan man visst rösta på. 80-talet så det bara smäller om det.

2009-03-09 @ 18:10:02
URL: http://lifeofingrid.blogg.se/
Postat av: Mihmetcredo

Tycker det var skitabra det där... tror vi får ta en allvarlig funderare på inredningsyrket flin

Blev det godkännt av M också? kram kram

2009-03-09 @ 20:54:07
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0