Ny jacka!

Ja idag har jag shoppat en ny jacka!! :D Jättenöjd är jag över min nya fina jacka!! Köpte den på H&M men hittar ingen bild på den så sätter ut en liknande, fast på min är det knappar på kragen coh pyttelite puff-ärm. (blev ingen på maxi Å)



Hade även tänkt göra bort shoppingen av skor på en gång då ju mina läcker, hade kikat på ett par som tyvärr var vårnyhet så ingen rea där inte... Men iaf så frågade jag hur länge jag kunde förvänta mig att de skulle hålla mot väta och då berättade hon i affärn att man tydligen inte kunde förvänta sig det alls-inte i detta plaskväder iaf-what?! Jaha, alltså kan man inte räkna med att ett par skor som inte är gummistövlar eller äkta skinn ska hålla vatten borta alls. Så det blev inga nya skor, kände inte riktigt för att kasta 400 spänn i sjön, men det var ju snällt av tjejen att meddela mig detta iaf. Trist! Så nu vet jag inte riktigt hur det blir, kanske ska jag bara vänta tills det slutat vara plaskigt ute och sedan ta på mig mina fina, sköna skor igen och låtsas som ingenting, bara jag inte råkar ha dem på mig om det regnar.. hehe!

Nej, nu är det rent hus på tvn och jag kanske kanske tänker se det, men bara i brist på annat sevärt givetvis Å... ;)

Måste bara säga att jag gjorde pasta Alfredo till middag idag - mumma så gott det blev, fast glömde ju göra kykcling till som jag tänkt så det blev avokado och sallad á la Anna (mozzarella/tomat) till istället å det dög! :D

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tänkte ha lite fest här hos mig på fredag för folk på jobbet! Hoppas du har lust att komma. Lite snacks och mingelkäk, så kom isf inte mätt...men kanske inte vrålhungrig (...ta med Mattias om du...han vill :)

2009-03-18 @ 21:22:02
URL: http://lifeofingrid.blogg.se/
Postat av: ingrid

Haha, har redan sökt :)))

2009-03-19 @ 10:24:40
URL: http://lifeofingrid.blogg.se/
Postat av: Mihmetcredo

hehe johoda, fröken var mycket nöjd med programmet flin

Såg liiiite på reprisen idag också, men bara liiiite

2009-03-21 @ 14:28:21
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0