Ojoj

Idag har jag varit duktig så nu får jag skryta!! =D Började dagen med ett Iksu-besök. Nu har det börjat!! Ska jag orka springa blodomloppet så är det ju bäst att jag sätter fart på riktigt så det var just det jag gjorde i morse!! Var där redan åtta och började skolan 10 så det blev en timmes träning och sedan kunde jag ta det ganska lugnt med stretching och duschen sen innan föreläsningen började.  Sen var det skola 10-15 och nu sedan jag kom hem har jag inet gjort många knop.  Fikat har jag dock hunnit.. ;)

Nu tänkte jag nog göra lite mat för om en timme tänkte jag fara ner på stan och kolla möjligheten att bli uttagen som hårmodell, var det för några år sedan och det var riktigt roligt då iaf! Sen är det ju inte fy skam med gratis klippning och sen får man lite produkte för besväret, tar ju ändå lite tid. =)

Jaja, nu ska jag sätta fart! Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0