Puh!

Äntligen färdig då med gardinerna - nu kommer jag inte sy nya förräns svärmor kommer upp julen 2010 tror jag! Haha! - Nä, vadå inställsam?!  Jaja, såhär bev resultatet, är dock inte 100 nöjd men inte heller så missnöjd att jag ids göra något åt det... :P



Ja som ni ser är det inet riktigt "färdigstädat" i arbetsrummet ännu... ;)

Till middag åt vi bakad potatis med räk- och romröra, fast jag åt räk- och romröra med bakad potatis... MUMS!! Och det blev tom förrätt, dock en något enkel sådan... Avokado med samma röra - längesen nu men detta åt jag väääldigt ofta då jag bodde på Älvansväg! =) Götta var det iaf och här kommer en liten bild:




Jag har just bokat biljett så nu blir det definitivt Gnesta om två veckor - ska bli så skönt att få hälsa på lite hos mina fina vänner och kanske även förhoppningsvis få en lite försmak på våren! :D
Dagen efter jag kommer hem så fyller jag år - blir 27 år! Hur kunde de sista åren gå så fort? Jag fattar faktiskt inte vart de tagit vägen, nyss hade jag ju panik över att fylla halvvägs til 50.. :P

Nepp, nu ska jag diska och sen ska jag hoppa i säng så jag är pigg imorrn! Gonatt alla!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, det är härligt att bli äldre. =)

2009-03-14 @ 12:22:02
Postat av: Mihmetcredo

Kanonfint blev det juh! Stilrent, det gillar jag:-) Har helt glömt ringa dig, kom på igår att jag skulle ringa, sen även idag, men for iväg med mammi en sväng. Men jag antar att du redan klurat ut att jag ej kommer förbi ikväll:-) Ska upp tidigt imorgon och köra skoter hela dagen. Hoppas ni får superkul. kram kram.

2009-03-14 @ 19:15:50
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Erica

Längtar efter dig så mycket vännen!! Va kul att du kommer hit. ALva säger hej :-). 27... hihii.. lillgumman... kom igen om ett par år vettja :-D

2009-03-16 @ 11:46:56
URL: http://www.freewebs.com/alva08/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0