pust å stön

Ja idag hade jag skola på fömiddagen och for sedan och simmade-duktig Anna! =) Ville egentligen inte åka hem sen eftersom jag visste hur det såg ut.. =( Men jag åkte hem efter att ha hämtat ut min nya lagbok på OK.

Satte mig framför Tvn då jag kom hem och det var svårt att ta sig därifrån men då Mattias kom hem så började vi röja och nu har vi ändå fått ganska mycket gjort-det är fortfarande stökigt men vi har fått upp det mesta som ska upp på väggar osv. Lampan i vardagsrummet har Mattias kämpat med hela kvällen och den blev riktigt bra!

Förutom stök och bök så har det även lagats en del mat här hemma ikväll också-till middag blev det lasagne och eftersom jag gjorde stor stats så räckte det även till en massa (typ 8) matlådor. Dessutom gjorde jag en sats köttfärsås då jag ville göra upp köttfärsen-många lådor blev det! Nu har vi iaf lunchlådor så det räcker lääänge så det kan vi inte använda som ursäkt! =P
Nu blir det sängen för lilla Anna-är så trött att jag snart stupar, blir riktigt trött av simningen-speciellt eftersom jag inte orkat leta fram simglasögonen men ändå tvunget ska titta under vattnet vid varje simtag... hehe!
Förresten, höll nästan på att glömma att jag skar mig idag-hackade lök och då kom jag tydligen åt fingret och skar av (nära på) toppen av ringfingret-det satt fast bara i en liten bit hud och det blödde ordentligt, fick såklart panik och visste inte vad jag skulle göra så jag gjorde det enda logiska-ringde Mattias... hehe... Stackarn trodde ju att det hade hänt något allvarligt, men jag tyckte ju det! Usch vad blod är äckligt!!!!!! BLÄH!!

Jaja, NU blir det sängen, ska bara ladda upp lite bilder på mina skills in the kitchen och sedan hur badrummet blev efter renoveringen-innan var det en lång tvättpelare och inget bredvid så bänken och hyllorna är nya! Är rånöjd!






Good night!

Kommentarer
Postat av: Ida

Avis på tvättstugan! ;) Blev skitasnyggt ju!

2009-03-03 @ 17:18:06
URL: http://ia-dia.blogspot.com
Postat av: Veronica

Hoho? Inget nlägg på hela dan? Jag e ju uttråkad :P Blir det ett varv runt nydala på lördag eller? Gissar att inflytningsfesten blir helgen efter? Ska bli fint väder på lördag (än så länge). -2 o sol!

2009-03-03 @ 17:31:38
URL: http://veroniicakarlsons.blogg.se/
Postat av: Mihmetcredo

woooooow gapar blev ju helt gaaaalet fint juh! Vad snyggt med hyllorna, det var verkligen pricken över iet. Bra gjort av er applåderar

2009-03-04 @ 16:13:26
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0