Schlager-finalen

Ja igår var så den stora dagen med finalen, vi hade vänner här och det var ändå rätt så enigt om att det var helt OK att just den låten vann. Jag hejade på den och Saras låt så det var ju kul!! =)

Förutom party igår upptäckte jag att mina små tomatplantor börjar komma upp - jättesöta är de!!



Visst är de söta?! =) Hoppas de växer till sig och blir stoooora men många tomater till sommarn!

Här kommer lite bilder från gårdagen:



Ja det var min gårkväll i lite bilder!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ser ju ut att ha haft skojsigt, synd jag inte kunde komma. Blev inte att sova över hos kompisarna för David och Alma. Får bli en annan gång. Kram och bye!

2009-03-15 @ 14:17:45
URL: http://lifeofingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0