Sen promenix

Ja det blev ingen promenad innan syster yster och P kom men jag gick den nu istället, skönt ute men lite väl kallt ändå, man blir lurad då solen skiner på.

Nu har jag just ätit sen lunch - äkta studentmat blev det idag; Nudelsoppa! :D Blev faktiskt så sugen på det igår så jag köpte några med kycklingsmak, inte mycket näring men gott ändå! ;)



Nu ska jag slinka in i duschen för att sedan bege mig till Ålidhems vårdcentral, cellprov för andra gången i mitt liv... Skatta er lyckliga killar att ni slipper dessa besök!

Rickard ringde just och ville "fika", kodordet för att bli klippt alltså! ;) Hans bror skulle följa och det var längesen jag träffade han så det blir nog kul, tur att jag bakade igår också och att min syster inte åt upp all kaka.. hehe!
Neee, nu är det bråttom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0