Sent

Ja ikväll blev det en sen kväll, fast det blir det å andra sidan nästan alltid! ;) När jag väl försöker lägga mig i vettig tid och läsa lite innan jag somnar istället för att se tv så går det som igår-inte alls! Jag fick till slut gå upp och sätt mig i mörkret med en liten lampa och läsa lite bok. Enligt Mattias ska man nämligen helst inte slå på tv:n eller datorn då för det blir man piggare av...

Har hunnit med lite tetris idag också och spöade faktiskt till slut datorn i alla 15 nivåerna-YES!!!
Barnsligt roligt är det med tetris!

Jaja, ikväll har Barkå varit här och vi förberedde oss lite inför operan imorgon med att se lite om Peter Grimes och historien bakom. Förra gången såg vi trollflöjten och kände väl oss allmänt förvirrade efteråt för det var lite rörigt. Men nu är vi ju inbitna kultur-experter.. hehe! Ser fram emot det iaf även om den verkar vara i längsta laget!

Bakade lite innan B kom och det blev en riktigt god kaka, inget mjöl alls vilket var spännande, men det skulle vara malda hasselnötter istället och det funkade bara bra, men blev lite över om jag säger så.. ;)





Som ni ser så blir det lite stökigt då man (läs Jag) bakar!

Kollade förresten nyss min preliminära skatt - blir rik i sommar om det kommer se ut som det gör.. Ja, eller rik och rik men några välbehövda tusenlappar ska jag iaf få. Mattias däremot kommer få betala mucho peningar-fast det är ju innan alla avdrag som han kan göra,så det kommer nog se lite annorlunda ut sen. Själv har jag nog inga avdrag att göra, har ju inte pendlat eller haft dubbla bostäder heller tyvärr... ;) Om ni vill kolla kan ni gå in på skatteverket och klicka er fram till deklarering 2009 och sen logga in med ert bankID eller vad ni nu har för något, hoppas ni får en positiv överraskning!

Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0