Sista dagen...

Tråkigt nog är detta sista dagen i Gnesta nu, har haft det så mysigt trots att Alva varit sjuk och både mat- och drick-vägrat. Isabell har inte heller mått så bra och Erica hade lite feber igår-ja ni hör ju att vi inte har kunnat göra så mycket hyssi helgen så vi har istället tagit det väldigt lugnt! :) Men det har varit skönt att få vara här hos min underbara vän och få spendera lite ensamtid med hela familjen!

Idag har det inte hänt så mycket spännande, jag har sett sällskapsresan och så har jag fotat en massa då jag glömt det tidigare under helgen. Så lilla Alva har fått agera fotomodell idag  men jag tror inte hon hade något emot det då hon är en liten linslus!
Min systerdotter Alexis fyller fyra år idag så ja pratade lite med henne innan och hon undrade om jag kom till hennes kalas.. ehh, tyvärr är det ju lite långt till Texas men annars hade jag såklart varit där, hon hade redan fått en pinata som var formad som en krona och blev helt paff då My förklarade för henne att moster Anna aldrig sett en sån.. haha! Sen hörde hon lilla Alva som skrek i bakgrunden och undrade om det var min baby.. Jag lovade att ringa henne så fort jag fick en baby.. ;)









Lilla sötnöten Alva och hennes stolta föräldrar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fina bilder.... förstår att det inte var lätt för lilla Alexis att förstå att det finns människor som inte sett ett piñata hehe:-) Hoppas resan hem kommer gå bra. kram

2009-03-30 @ 14:23:44
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååå vilka fina bilder du tagit... lilla Alva saknar tant Anna.. och även jag då såklart :-( känns som evigheter tills vi ses, men underbart att ha dig här! Rummet känns så tomt nu är du åkt... kramar

2009-03-30 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0