Slö dag

Ja idag har vi inte gjort många knop kan man lugnt säga! =) Veronica ringde i förmiddags (hade givetvis hört ryktet om hur god kakan blev) och meddelade att vi hade 10 minuter på oss tills hon var här.. hehe! Så det blev lite akut-diskning och för mig blev det ju även att klä mig! Det är ju annars så skönt på söndagar man inte har något planerat att man bara kan sitta i morgonrock halva dagen och dricka kaffe och slötitta på tv-mmmm!
Nu hade jag dock tänkt ta tag i livet lite och åka och posta lite post och sedan fara förbi maxi och köpa jord så jag kan så mina tomat-frön som jag köpte för någon vecka sedan. det ska bli rikigt spännande att se om det blir några plantor!! =) Med lägenheten fick vi en bit land här ute som man får sköta om och där ska det sås vårlök och morötter och kanske lite dill, persilja och gräslök! =) Mmm vad gott det är med morötter som man odlat själv! Men jag får se hur det går med tomaterna-hoppas det inte är för kallt i Umeå för dem.
Vi fick förresten tillbaka vårt Wii igår om jag glömde skriva det och nu sitter Mattias ovh hårdtränar och ojar sig lite över att han måste låsa upp alla låtar på nytt eftersom de bytte ut konsollen, men personligen tror jag att han tycker det är ganska kul att få en anledning att göra om det-dock förstår jag att det kan vara lite svårare för honom som är på expertnivån än för mig som spelar på easy... heheh!!!

Jaja, nu kom Barkå så nu ska jag åka iväg till posten innan de tömmer på flyget!!  Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0