Snabbis

Kikar in och säger godnatt bara, har varit en dålig bloggerska idag men är så trött.

Kom hem vid lunch-tid och lunch åt jag med systrarna plus Mattias såklart! :) Sen bar det av för att handla till all bakning som jag ska göra imorgon till födelsedagsfikat och det blir förhoppningsvis mumsigt! Då jag kom hem framåt eftermiddagen var jag helt slut så jag vilade en stund och vips så kom Mattias hem från jobbet. Blev alltså ingen plugging idag utan det får bli imorgon.. Måste verkligen göra den då!

Nej nu blir det sängen, min alldeles egna säng-skönt! Fast Erica å Yannicks gästsäng var inte helt fel heller! :D Saknar dem redan, men vi ses ju snart igen!! Känns skönt att vara hemma men samtidigt trist att åka från dem.

Jaja, nu ska jag sova för att förhoppningsvis vakna upp till frukost på sängen.. ;) Gnatt å kram!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hihi.. förstår att din säng hemma är skönare.. brukar vara så! kramar

2009-03-31 @ 22:10:21
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0