Söndag snart måndag...

Vad roligt att jag tänker på en rubrik och så har jag redan haft den.. eller ja, roligt och roligt.. ;) Jag tyckte det var småskoj iaf! Nu är jag strax på väg i säng, hoppas hinna innan 23 (wow).

Idag har jag hunnit med en del fastän jag inte kännt mig särskilt stressad eller haft många måsten. Vi gick en låång promenad innan och det var riktigt skönt i solen, men i skuggan var det kallt eftersom det blåste lite. Efter det var det dags för lite städning eftersom vi skulle ta foton av lägenheten och skicka till Mattias föräldrar eftersom de bor så långt borta och inte har sett den. Det tog inte så lång stund att plocka till här, men har märkt att lägenheten samlar damm på nolltid-även om det bara gått ngn dag sedan jag dammsög (i detta fall 2 dagar) så ligger det dammråttor på vissa ställen - mysko!!

Efter fotandet kom mamma och Dennis förbi med cykelstället de lånat och vi drack kaffe och Mattias snabbslängde ihopa chokladbollar-inte riktigt på samma sätt som jag brukar men de var himla goda ändå.. :P Sedan har jag hunnit med två tvättar och en dusch och en massa tetris på Wii:t!! Åhh vad roligt det är alltså!! Blir beroende juh!!! :D

Jaja, nu ska jag nog lägga mig och läsa en stund och sedan blir det sängen. Imorgon har jag skola från lunch och innan dess hade jag tänkt hinna med ett träningspass, har dock inte bestämt mig för om det blir på IKSU eller ute i naturen... Undrar hur mycket is det är på rundan imorgon egentligen... ;) NU har äntligen benen slutat göra ont så fort jag rör mig så då börjar det väl bli dags för ett andra försök-eller?!

Jaja, gonatt på er! Bilder på lägenheten (nästan) färdig läggs upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0