Söndag snart måndag...

Ja så gick denna helgen förbi i samma rasande fart som de sista har gjort. Måndag imorgon och Jag vill inte!!! Måndagar är ju så tråkiga och betyder bara att man har hela arbetsveckan framför sig, eller studieveckan.. ;) Denna vecka ska vi jobba hårt eftersom min partner in crime - Olga, ska åka iväg och däför måste vi nästan vara färdiga innan hon sticker!

Jaja, ikväll har jag hunnit med en promenad, laga middag, tvätta och baka - Inte illa för en söndagskväll! =)




De fina tulpanerna jag fick igår! Fina och Rosa!


Hamburgare med mozzarella och tomat och sen kladdkaka med vit choklad!! Mmm!
Nej, nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Åhhh rosa tulpaner är så fina! Vita och ljusrosa är mina favvisar. Åhh vad gott det ser ut med granatäppel (visst är det det?) kärnor på kakan.

2009-03-16 @ 13:41:17
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0