Tiden går fort

Även då man latar sig! ;-) Borde egentligen tagit tag i städningen på riktigt men fastnade framför Dog whisperer så det blidde pannkaka av duktigheten. Och NU börjar det nästan. men bara nästan, bli lite bråttom! Jag ska nämligen till La Ingrid ikväll på lite middag och party med kollegorna. Ska vara där 6, och innan dess ska jag ha hunnit hämta upp Linn, iväg till Iza, tvätta håret med efterföljande föning och göra mig iordning lite... Jaha, vad ska man ha på sig då?! Jaja, det blir nog bra till slut. Jag är ju dock inte känd som tidspessimist riktigt så bör väl sätta fart nu, och just det ja-ska även förbi Mattias jobb med ett kort han behövde för att komma in i träningslokalen...

Japp, en spark i röven skulle sitta bara fint nu! :P

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, det var att jag var färdig med rapporten såklart! Woohoo! Det betyder att jag har en pluggfri helg!! :D

2009-03-21 @ 11:56:07
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0