Torsdag

Ja idag försov jag mig så jag har egentligen ingen anledning att vara så trött som jag är nu, men idag är jag seriöst helt dödstrött!!! Vaknade 40 minuter innan jag skulle börja-fastän jag inte började förrän 10 men hade svårt att somna igår. Hade föreläsning om barnperspektivet i dokumentation och utredning, tycker lärarn är bra men vet inte om dagen gav så mycket.
Hade sen tänkt träna men ni kan ju gissa om jag hann packa ner några kläder i morse... Nej, precis! Så jag for ner på stan istället för att spana på skor, hittade ett par snygga stövlar men de var ju syntet så de skulle säkert ha läckt in lika mycket som de jag redan har... Ingenstans hittade jag fina skor i äkta skinn! Får se om det blir några eller om jag kanske väntar med det.

Efter stan åt jag lunch på vår uteplats! :D Kallt var det men soligt och mysigt så där satt jag en stund iaf, tror dock inte jag blev så brun då jag hade sjal upp till hakan och sen solbrillor storlek XL... :P Jaja, det var ganska najs!



Efter det tog det dåliga samvetet över och jag bestämde mig för att ge mig på Anna- och Veronicarundan! V säger att den är 4 km så får tro på det, hon hade sprungit den häromdagen och jag undrade om det inte var halt, men det var det inte sa hon... MEN nu är det ju så att det varit sol hela denna veckan typ och smält upp så idag då det var någon minusgrad så hade det frusit på väldigt fint! Haha! Trodde jag bara skulle orka springa först till elljusspåret men orkade faktiskt igenom halva skogen på tjurskallighet (är inte lika envis som du V..). Sen tänkte jag att om jag gick andra halvan av skogen så kunde jag springa på asfalten sen (den mesta asfalt på Tomtebo är nämligen uppsmält och helt torr), men det gick inte så bra inte för då jag skulle svänga in på cykelvägen så visade det sig vara isbana heeeela lden långa sträckan, det fanns fläckar av asfalt ibland och då tog jag npgra springsteg men annars så vart det ganska mycket stel långsam gång tyvärr... Tror den sykelvägen måste vara minst 1 km iaf så det var riktigt jobbigt! Jaja, vid villaområdet var det bättre och där vågade jag springa så är ganska nöjd iaf, fast det tog 40 min...:) Jaja, det kan ju i princip bara bli bättre iaf!

Nu har vi sett Mattias favvo-program, antikrundan, och jag var och sistaminutenpostade några födelsedagskort så nu tror jag det snart blir sängen...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra!! Synd att det var så isigt, det var det inte i tisdags.. hoppas det e bättre imorn för då ska jag ge mig på den igen!

2009-03-19 @ 22:51:52
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0