Tråkdag

Ja hittills har dagen inte varit sådär jätte-jippi-great...
Vaknade i tron att jag försovit mig, kan bero på att jag vaknade riktigt sent (11) och tänkte att jag skulle vara på skolan och ha handledning kl 11.30 tillsammans med Olga. Tur i oturen ringde jag ganska snabbt upp O och frågade om hon kunde skriva ut pappret med frågor eftersom jag knappast skulle hinna det, och hon undrade då om det inte var 12.30 vi skulle vara där... Ooops! Så jag hade hunnit göra mig färdig redan på fem minuter så då kunde jag i lugn och ro äta frukost och jag hann tom dammsuga! Inte illa... haha!

Det är iaf riktigt tråkigt väder ute och jag tar mig knappt fram då det är is överallt och sedan vatten över isen... Och så regande det innan... suck! MEN det är ju iaf fredag! :D Och det innebär helg som innebär ledigt... eller ja, ledigt å ledigt... Tänkte väl hinna läsa liiite iaf eftersom jag vill kunna ta långhelg ledigt nästa helg då det blir Gnesta!! :D Längtar så mycket att återse min älskade vän! Å så lilla Alvisen... å stora Y självklart också... hihi! Hoppas att det är lite mer bortsmält där nere också så jag får känna på lite asfalt, då blir det promenix hoppas jag!

Jaja, nu ska jag fortsätta mitt plockande här tillsammans med det bästa sällskapet... se själva.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0